moda

Ombre from Cubus

18:43 Nothing obliges 13 Comments




Dziś post ze słońcem za oknem. To pierwszy od czasu mojego przyjazdu tak słoneczny dzień w Bergen. Pomimo tego nie zrezygnowałam z spodni i sweterka, który czekał na mnie w sklepie i wołał "mamo". Zakochałam się w połączeniu ombre z oversizowym krojem. Spodnie z gumką i wysokim stanem są niesamowicie wygodne i wiem, że na pewno zaopatrzę się w kolejną parę.












sweter: CUBUS  |  biżuteria: allegro, BIK BOK  |  spodnie: CUBUS  |  buty: SEQUIN

Hugs and kisses,
Ryta

You Might Also Like

13 komentarzy:

  1. śłiczny ten sweterek... przyjemnie na nim zawiesić oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek. BTW. Przypomniałaś mi o moim zapomnianym na dnie szafki. Kocham prześwitujące ciuchy i sweterki.
    Stylizacja fajna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :) NA luzie, ale stylowo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny sweterek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały sweter :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń