bibeloty

19:59 Nothing obliges 2 Comments

Dziś, w związku z ogromną dawką wysiłku na zajęciach, pokaże kilka moich drobiazgów, większych i mniejszych, bez których nie mogłabym się obejść. Uwielbiam je wszystkie. Nie jest to grono hermetycznie zamknięte, gdyż przy każdym wyjściu z domu, chętnie dodawałabym do nich co raz to nowsze, niekiedy bardzo podobne pierdoły.

Mizensa Alice - 69 zł
Dobry wybór, zważywszy chociażby na kolor, który jest nietypowy i świetnie sprawdza się przy połączeniu z czernią i brązami. Niesamowicie pakowna, o wiele lepiej prezentuje się w ręce niż zawieszona na ramieniu. Wykonanie naprawdę zadowalające, duży plus za materiał.


Atmosphere - 9 funtów
Zdecydowanie torebka na uczelnie/do szkoły. Pakowna, świetnie radzi sobie z formatem A4. Mnie urzekło zapinanie i to, że ma ciekawy krój listonoszki, za stosunkowo niewielkie pieniądze. Jedyny minus to materiał - torebka jest sztywna. 

H&M Divided - 19 zł
Ukochany dodatek. Klasyka - nic więcej nie trzeba pisać :)


Eye liner - 8,99 zł
Nieodłączna część mojego codziennego make up'a. Uwielbiam w ten sposób podkreślać oczy. Akurat ostatnio używam tego, ma cieniutki pędzelek, łatwo się nim maluje i długo, naprawdę długo zostaje na swoim miejscu, Dobry produkt za dobrą cenę.


Soraya Podkład sceniczny matujący - 18,99 zł
Jeden z lepszych podkładów, jakie miałam okazje przetestować ostatnimi czasami. Dobrze dobrana gama kolorów, idealnie się rozprowadza i spełnia swoją funkcję - dobrze kryje niedoskonałości. Kolejny produkt z serii: dobre i tanie.

W7 PAINTBOX 77 kolorów - 34,99 zł
Jeden z lepszych zakupów. Kolory w większości do makijażu dziennego, ale są i takie, z którymi można odrobinę poszaleć. Główna zaleta - nie kruszą się. Dość trwałe, spokojnie można bez większego stresu spędzić dzień na uczelni i być pewną, że z makijażem oczu wszystko gra.

(zdjęcie zapożyczone z allegro)
Fresh made - 51 zł (licytacja)
Świetny łup na allegro. Za niewielkie pieniądze udało mi się kupić płaszcz. Ciekawie wykończony, zapinany na bok. 


Eko skóra - 110 zł
Najnowszy zakup, także jak przyjdzie, będziemy recenzować.





Jest tego o wiele wiele więcej, ale nie wszystko na raz. 
Wkrótce postaram się wrzucić jakiś outfit, bo już poczułam wiosnę i chcę się nią dzielić.
Jutro dzień wolny i mam zamiar trochę posiedzieć nad czymś, o czym już myślałam długi czas.

Hugs and kisses.

You Might Also Like

2 komentarze:

  1. Hej przeczytałam o blogu w wpisie na szafie :) Piękna skórka :) Też prowadzę bloga modowego .ZApraszam. /zakupoweszalenstwa.blogspot.com/ Pa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialna paletka z cieniami! I cena też kusząca:) Mam jednak róż z W7 i muszę przyznać, że jest beznadziejny, jego trwałość jest znikoma:(

    OdpowiedzUsuń