me,

first..

18:12 Nothing obliges 0 Comments

Ryta, studentka pedagogiki na UMCS w Lublinie.
Maniaczka butów, siatkówki i słodyczy wszelkiej maści.
Tak najczęściej się przedstawiam. Pierwszy post, moim skromnym zdaniem, powinien być dobrą zapowiedzią tego, czego można tu się będzie spodziewać. Niestety, brzydka pogoda i skrajne w moim przypadku lenistwo uniemożliwiły mi stworzenia  jakiegoś ciekawego outfitu. Tak więc skupimy się na teorii.

Mój styl ciągle ewoluuje. Choć wiecznie towarzyszy mi zamiłowanie do czerni i szarości. Włosy, których kolor zmieniany był w częstotliwości raz na miesiąc, teraz zdecydowały się również pozostać przy ulubionej barwie.
Ulubioną częścią garderoby są buty. Kozaki, czółenka, muszkieterki czy koturny - wszystkie przyprawiają mnie o zawroty głowy. Mimo, iż w ostatnich czasach, zdrowie zmusiło mnie do niskiej podeszwy, wraz z nadchodzącą wiosną przyjdą i obcasy.


Na moim blogu nie znajdziecie wszystkich nadchodzących trendów, ubrań znanych marek czy designerskich dodatków. Mam swoje patrzenie na modę, często kompletnie niezgodne z obowiązującymi zasadami.

Podkreślenie kształtów, sexapil, a jednocześnie wygoda, duża dawka luzu i prostota.
Jednym słowem...nic zobowiązującego.






You Might Also Like

0 komentarzy: