dumna ze zdobyczy

20:38 Nothing obliges 2 Comments

Uwielbiam ciuchlandy i szmateksy. W szczególności uwielbiam łowić tam buty i torebki. Dodatki są szalenie ważne w każdym stroju, czy idziemy na uczelnie czy na imprezę. Dziś chciałam wam pokazać buty, z których jestem dumna, bo świetnie wpisują się w aktualne trendy. Mają imitujący drewno obcas, są wiązane i białe. Zdjęcia były robione na szybko, jeszcze przed czyszczeniem.



Ostatnio też mam szczęście do marki TOPSHOP. W wtorek upolowałam śliczną sukienkę w świetnej kolorystyce, dzisiaj torebkę w kształcie serduszka.

Zapraszam również na wyprzedaż szafy.

Hugs and kisses.

You Might Also Like

2 komentarze:

  1. Sliczne te buciczki... Tak cholernie żałuje, że nie mogę chodzić na wyższych obcasach :(. Znalazłam Twojego bloga na forum szafy :D, przyjemnie tu u Ciebie :). Zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam... ale stara sie :P.
    Pozdrawiam, http://sookie.pentaxian.pl/

    OdpowiedzUsuń