You can feel the spring.

19:01 Nothing obliges 10 Comments

Dziś bez zestawu, za to z nowościami z szafy. Trochę kolorów i biżuterii, która skradła mi serce.




stara/nowa bluzka - Bershka (od siostry)             spodnie - Bershka Shop Online %


tunika/koszula z ozdobnym kołnierzem - AzjatyckiStyl.pl (wkrótce)






bransoletki - jubileo.pl i oasap.com


te kly są cudowne, uwielbiam tą bransoletkę - polecam oasap.com


Wkrótce posty z nowościami oraz kilka konkursów - śledźcie mnie na Facebook'u.



Hugs and kisses,
Ryta

You Might Also Like

10 komentarzy:

  1. Oh, szkoda, że ta z cekinowym kołnierzem ma inny kształt kołnierza niż na zdjęciu z azjatkami bo przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama miałam zamawiać tą bransoletkę z kłami, ale w końcu zdecydowałam się na taki pierścionek :) bluzka z kołnierzem jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała koszula jest świetna! Czekam na stylizację w niej!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze chciałam spytać w jakiej cenie ta koszula z kołnierzem? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransolety są cudne :)

    Zapraszam na aukcje http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=211491

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne rzeczy, ta koszula ze zlotym kolnierzykiem jest cudna! bransoletki super!

    OdpowiedzUsuń
  7. ach te kołnierze kołnierzyki - istne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kołnierzyki są cudne !
    http://ditty-lemonade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń