oasap

Duże, ciężki naszyjniki - MUST HAVE?

16:26 Nothing obliges 12 Comments

Dziś pogoda w google poinformowała mnie, ze będzie padał grad. W Lublinie dzieją się różne rzeczy, ale grad? Też mi coś. Przezornie jednak zalożyłam cieplejszy sweter i nawet nie zdążyłam zamknąć drzwi od klatki a już dostałam małą białą (przeźroczystą?) kuleczką w głowę. jaki z tego morał? Google ma zawsze racja, a nowego postu póki co nie będzie.
Będzie za to problem, który mam nadzieje pomożecie mi rozwiązać. Z biżuterii zawsze wybierałam dużą ilość bransoletek. Naszyjniki pokazywały się w wersjach minimalistycznych. A może by tak to zmienić? Chodzą za mną duże, ciężkie, imitujące kołnierzyki lub obroże cacka. Ale zdecydować się nie mogę. Kobietą być!
Wszystkie pochodzą z sklepu OASAP

        





           




Pamiętacie o konkursie? ---> TUTAJ



Hugs and kisses,
Ryta

You Might Also Like

12 komentarzy:

  1. na 1 i 3 się dziś napalałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie 2,3 i 6 są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne. Najbardziej podoba mi się 1, 3, 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama najczęściej noszę dużą ilość bransoletek, ale tego typu obroże są cudowne :)
    Trzeci rząd, druga - najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. taki naszyjnik to mój zdecydowany must have! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podobają.! no może oprócz pierwszego.

    OdpowiedzUsuń
  7. niektore fajnie wygladaja, jak np.2,3,6, ale mnie by chyba przytłoczyły

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! też chcę właśnie jakiś taki... w kształcie kołnierzyka były super.

    OdpowiedzUsuń
  9. są bardzo ciekawe i dosyć fajnie wyglądają.. ale jednak sama nie mogę sie do nich przekonać.. wydają się mimo, że piękne to okropnie ciężkie i nie praktyczne. pozdrawiam

    http://samosiejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there to all, the contents existing at this web
    site are genuinely remarkable for people experience, well, keep up the nice work fellows.


    my homepage: what is clinical negligence

    OdpowiedzUsuń