Szał kolorów na wiosnę .

18:47 Nothing obliges 12 Comments

Na swoim fan page'u LuuLuu poinformowało, że za kilka dni dotrze do nich nowa dostawa. Zaskoczona przeglądałam zdjęcia i muszę powiedzieć, że sama nie wiem, które podobają mi sie bardziej. Jest bardzo kolorowo i rozmaicie - koturny, obcasy, mokasyny, a to tylko przedsmak całej dostawy.


Te koturny zdecydowanie skradły moje serce :)



Te czółenka, pomimo swojej wysokości, zagrzeją na pewno u mnie miejsce.
















Co sądzicie o tych butach?  Ja coraz bardziej przekonuję się do kolorów. 
Wiosno, nadchodzę :D


Hugs and kisses,
Ryta.

You Might Also Like

12 komentarzy:

  1. o rany! łaszę się na brązowe koturny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ile kolorow!!! moje ulubione sa na 2gim zdjeciu- te pomaranczowe z fajnie scietym obcasem! piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koturny są przepiękne, już chyba wiem na co wydam odłożone pieniądze ;-D

    http://floresyesy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. butki niczym cukierki- słodkie!

    pozdrawiamy
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z nimi problem :) nie umiałabym się zdecydować które chcę najbardziej. Są zjawiskowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi wpadły w oko tylko krótkie kalosze - słodkie mają te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te koturny na pierwszym zdjęciu są NIESAMOWITE <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory! Nie mogę się doczekać wiosny

    Wpadnij do nas: http://pinacoolada.blogspot.com/2012/01/konkurs-romwecom.html#more

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również jestem zachwycona tym co oferują! :D nie ma co wiosna będzie kolorowaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Koloryyyyyy to jest to! 2 pierwsze zdjecia to chyba moi faworyci :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń