I'm standing right behind you

18:35 Nothing obliges 25 Comments

Wy mówicie, że jest zimno. Ja mówię, że pogoda jest optymalna. Uwielbiam, gdy jest ciepło, ale jest czym oddychać. W takie dni zakładam ukochane spodnie i czuję się po postu dobrze. Niestety lub stety zaczynają do nas wracać letnie upały, więc spodnie trzeba będzie schować na niższą półkę.

Póki co mam dla was zestawienie moich nowości, które pokazywałam wam w ostatnim poście. W końcu doszła do skutku współpraca moja z Patrycją, przyszłą animatorką kultury. Spędziłyśmy miło niedzielne popołudnie, przechadzając się po lubelskiej starówce, która mnie zauroczyła. Nie wiem dlaczego wcześniej nie miałam okazji jej zwiedzenia. 












opaska: H&M
bransoletka: gwai.pl
bluza: TOP SHOP
top: H&M
spodnie: CUBUS %
torebka sh + DIY
buty: ?


Moi drodzy, przypominam o KONKURSIE.

Hugs and kisses
Ryta

You Might Also Like

25 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :)
    Btw, wyłoniliście już zwycięzcę konkursu z LuuLuu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty :) Całość fajnie zgrana

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne miejsce na sesje i piękne zdjęcia

    zapraszam na mojego nowego bloga
    http://taajemniczaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie!!! Piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz pięknie!!! torebka, sweterek... i zdjęcia takie fajne... cudowna stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaa Ty też jesteś z Lublina!!!!! jak cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy: nie, jeszcze nie :)

    Miss Ferreira: tak, tutaj mieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny set ! bardzo podoba mi się sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak myślałam, że skądś znam te odrapane swojskie mury ;)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne spodnie! Z resztą cały set bardzo fajny a Ty wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw, podobają mi się zwłaszcza spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny outfit, moją uwagę przykuł sweterek i spodnie. Torebka sama bym nie pogardziła! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń