konkurs z e-marilyn.pl

20:35 Nothing obliges 11 Comments

Tak jak obiecałam, dzisiaj konkurs. To pierwsze takie wydarzenie na moim blogu i mam nadzieję, że wyjdzie jak najlepiej.



W poniedziałek dostałam prezent E-marilyn. Miałam się wam dziś pokazać w pięknych leginsach właśnie do nich, ale niestety kolokwium z socjologii zajęło mój czas całkowicie. Mam nadzieję, że jutro znajdę chwilę czasu, żeby wam je pokazać.


I to właśnie z E-marylin zorganizowaliśmy dla was konkurs. Nagrodą będzie DOWOLNA RZECZ z ich sklepu internetowego  + KARTA RABATOWA. A mówię wam, każdy znajdzie tam coś dla siebie :)

Każdy uczestnik konkursu:
- musi polubić stronę E-marilyn na facebook'u,
- będzie musiał dodać mnie do obserwowanych.
- w komentarzu powinien umieścić swój adres mailowy oraz napisać co i dlaczego chciałaby wygrać.
Konkurs trwa do 29 maja, do godziny 20:00. Po 22:00 generator liczb wybierze zwycięzcę i opublikuję tutaj wyniki. Powodzenia!


EDIT:
Konkurs przedłożony do środy z powodu problemów z blogerem. Zapraszam tych którzy jeszcze nie zdążyli dodać komentarza :)


Zapraszam również do udziału w konkursie u Little Black Orchids :)

Hugs and kisses.

You Might Also Like

11 komentarzy:

  1. kochammameichlebzesmalcem@gmail.com
    pończochy ze szwem - megaseksowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pamela.jsk@gmail.com
    legginsy five- czarne-> są swietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak pończochy ze szwem są super kobiece i sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog!!!!


    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ewidentnaminimalistyczka@gmail.com
    Rajstopy - nigdy ich za wiele! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W dzisiejszych czasach gdzie liczone są wszystkie w portfelu złotówki mi się marzą ze sklepu internetowego E-marilyn zakolanówki .Gdy moja córka była małą dziewczynką na rowerze się wywaliła i brzydką bliznę na łydce do końca życia pozostawiła .Ciągle ją przykrywa ale na odkrycie jej pomału się zdobywa .Zakolanówki są regulowane więc wszystkie kobiece nóżki mogą być w nie odziane .Czarne ,eleganckie nawet blizny na nóżkach zatuszują i męskie oko oczarują .Ciężko je zdobyć bo E-marilyn i kilka firm liczonych na palcach je produkuje może mnie generator na blogu Nothing Obliges wylosuje :))).

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. gogunia3@wp.pl

    wybrałabym legginsy, bo to mój ulubiony element garderoby - kolejna para nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. m.wrzesien87@gmail.com
    facebook: milena humanitas

    Mój wybór pada na LEGGINSY JEANS 773. Dlaczego?
    Bo pomogą mi wyeksponować mój największy atut- długie nogi.
    Idealnie pasują także do stylu, który jest mi bliski- rockowego, zadziornego i buntowniczego. Najchętniej ubrałabym do nich ciężkie koturny, męski t-shirt z nadrukiem ulubionego zespołu i ramoneskę, perełkę z mej szafy, w kolorze pudrowego różu.

    I właśnie dlatego chciałabym wygrać:)

    pozdrawiam ciepło,
    milena

    OdpowiedzUsuń
  9. helmetic@tlen.pl

    Mój wybór pada na: LEGGINSY PANTER LONG PR
    Dlatego, że... muzycznie przeżywam drugą młodość, ze tak powiem :D od nowej płyty Slasha zaczął się mój wielki powrót do Guns n Roses, a przez nich do całej reszty old schoolowego rocka. Mam teraz straszną ochotę ubierać się jak rockman lat 80! Skóry, ćwieki... panterka :D Bardzo by mi się takie legginsy przydały, by móc należycie hołdować moim muzycznym idolom ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. pannakatja@o2.pl

    http://e-marilyn.pl/pl/101618,zakolanowki_zazu_749_,produkt.html

    dlaczego je chcę:

    Powabna i czarująca
    kobieta w nich chodząca!
    Do sukienki i do spódnicy
    Na spacer lub
    na romantyczny wieczór!
    Ja je chcę
    w konkursie u Ciebie
    startuję
    i na wyniki wyczekuję!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. leginsy z guzikami
    ponieważ pasują do wielu rzeczy,
    w zwykłym sklepie czy bazarze takich się nie spotka,
    bardzo mi się podobają
    annawinogrodzka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń